koude handen in de winter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hafjegek

koude handen in de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 01:15

hebben jullie ook altijd zulke koude handen in de winter??
ik wel en dan krijg de kleine gespjes van het hoofdstel niet vast omdat ik geen gevoel in mijn vingers meer heb, en met handschoenen werkt het ook al niet, het gevolg, een pony zonder hoofdstel als je net lekker galoppeerd!!! dat was echt eng, het hoofdstel zat te los en ze schudde het er zo af.
ik heb bij het ponyparadijs handwarmers gekocht en die zijn super! blijven een uur lang warm en ik heb nooit meer last van koude vingers of losse hoofdstellen. Haha! en ze zijn altijd herbruikbaar dus gaan jaren mee.

lieniminnie

Re: koude handen in de winter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 01:38

poeh echt erg!
gelukkig werken handschoenen redelijk bij mij Scheve mond

amber_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 09:52

Zoo zeker!

in de winter zie je mij echt niet zonder handschoenen fietsen.
een keer gedaan was ook maar voor 10 minuutjes.
toen ik thuis kwam moest ik ze onder de lauwe kraan doen want ze werden gewoon niet warm meer. Nagelbijten / Gniffelen

vlien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 10:06

oh daar moet je wel mee uitkijken hoor ! Ik heb ook vaak van koude handen (winterhanden? ; ) )..en toen ik het een keer zat was deed ik ze thuis onder de warme (dus niet lauwe) kraan..

auw..dat doet echt pijn Huilen

maar zijn die handwarmers van die 'dingen' dat je ze moet wrijven een tijdje en dat ze dan warm worden en je ze in je handschoen kan stoppen ?

..of sla ik de plank mis hihi

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 19:16

nee het is een paardenhoofd vormpje en daar zit vloeibaar spul in, en een metalen klikkertje, en als je die klikt word de gel hard en word warm. en dat duurt ongeveer een uur, is ook erg lekker voor in je broekzak als je handen warm zijn. en als je het dingetje kookt word het weer zacht en kan je het weer gebruiken zo vaak als je wilt.
heb ze gekocht bij www.ponyparadijs.nl
heb ook eens hele koude winterhanden onder de hete kraan gedaan, doet echt heeeel zeer! en ben een watje.

Racheltjuh13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 19:34

haha handig ik heb ook altijd van die koude handen

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:41

Oh, hier heb ik ook last van!

Maar doordat ik van te voren altijd eerst de stal uit mest, dan poets en opzadel ik en mijn handen zijn dan allang weer warm! En met rijden heb ik altijd handschoentjes aan, dus danzijn m'n handjes ook weer lekker warm! Lachen

Liseef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 20:54

Had er ook last van.
Maar ik trek gewoon 2 paar rijhandschoenen over elkaar heen Lachen werkt prima.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 12:56

Als je koude handen hebt, onder de koude kraan doen! Koud + koud = warm. Klinkt gek, maar voor mij werkt het. Wel afdrogen daarna, anders heeft het niet zoveel zin Tong uitsteken

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 12:59

ik heb altijg koude handen. Ik heb zelf op mijn werk (binnen) koude hande. Ik heb nu speciale handschoenen zonder vingertoppen zodat mijn handen een beetje warm blijven en bij mijn paard draag ik ook altijd handschoenen.

Kapi_Dust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 13:01

bij het omdoen van het hoofdstel (en ik heb koude handen) dan doe ik eerst mijn handen een tijdje onder de deken van mijn paard (ik moet eerst hoofdstel en dan zadel doen,anders heb ik ruzie met paard:))

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 13:12

Rebel_Jits schreef:
Als je koude handen hebt, onder de koude kraan doen! Koud + koud = warm. Klinkt gek, maar voor mij werkt het. Wel afdrogen daarna, anders heeft het niet zoveel zin Tong uitsteken

Klopt helemaal! Lachen

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 13:14

Die dingen, met dat metalen klikkertje erin kun je ook bij de kruidvat halen! Is echt heel lekker warm Lachen

GillyZidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-07 23:34

koud + koud is inderdaad warm!
ik heb ooit eens verschrikkelijk bevroren voeten gehad in dikke sokken en laarzen, en het sneeuwde buiten.. laarzen en sokken uit, hoopje sneeuw en mn voeten in gewreven. heeeeerlijk warm binnen no time!

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 07:54

Schijnheilig
geen last van..
àls ik naar stal toe fíets iig! Ik ben anti-handschoen, en op een of andere manier worden mijn handen als ze héél koud geworden zijn, vanzelf gloeiend warm Haha!
wat ze dan dus ook blijven als ik met paardjelief bezig ben Lachen

Die handenwarmertjes heb ik idd ook, hartjesvorm van de xenos Lachen maar die zijn voor mijn neus, die wordt wel ijskoud Clown en voor als het vriest paardlief zijn bitje te warmen Lachen