Premiere regendeken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

simone_m

Premiere regendeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-07 09:20

weet iemand of deze dekens ook de borst kaal schuuren?
ik heb een br deken en heel zijn schouders worden kaal.
en primiere schijnd ook br te zijn

Perla

Re: Premiere regendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 20:10

ik heb 1 deken van priemere en ik vind het ronduit fluddekens, pasvorm is slecht, kwaliteit is slecht. of ze schuren, bij mijn paard niks gemerkt maar die deken heeft ze niet zo vaak op dus...

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 16:44

Ik heb vorig jaar een Premiere regendeken gekocht en ik vind het helemaal niets. Een singel lag er binnen 2 dagen al af en hij is ook niet waterdicht. De deken is alleen geschikt voor een klein miezerbuitje, maar dan houdt het ook wel op. Ik heb nu een Bucas gekocht en het verschil is echt heel groot. De Premiere is echt zonde van je geld.

puzzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 17:08

bucas is zeker beter dan premiere mijn paard zijn staart was kaal geschuurd echte slechte kwaliteit

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:15

zijn idd rotdingen ,ze zijn niet waterdicht als het flink regent ,ze zijn binnen no time kapot en ademen slecht.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 10:18

Ik heb de staldeken en vind hem erg fijn. Ja Schuurt niet. Weet niet hoe het met de regendeken is...

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 08:02

Ik heb ook de regendeken, maar ik ben er wel tevreden over.
Mijn paard staat er overigens geen uren mee buiten, hooguit een uur of 2, maar ik gebruik hem wel als staldeken.
Het enige wat mij irriteerd is dat het klitteband op de voorkant neit goed kleeft en dat daardoor de voorkant dubbelvouwd.
Daardoor heeft Sharonne wat schuurplekken, maar als dat goed zou zitten, zou ze er geen last van hebben en mijn paard krijgt van veel dekens schuurplekken vanwege uitstekende schouders.

Ik ga binnenkort het klitteband dan ook vervangen, dan moet hij weer helemaal goed zijn