Hey hey
Ik krijg verschillende reactie's op het spuiten van verdoving dat ik even wil peilen wat jullie ervaring is met verdovende pasta's tijdens het scheren.
Mijn ervaring met pasta's is namelijk heel slecht, de paarden reageren er gewoon niet op, nu moet ik ook zeggen dat ik eigenlijk alles zonder doe maar die enkele keren dat ik bij mensen kom die heb van te voren verdoofd hebben met een pasta werkt het echt gewoon niet, deze mensen verdoven ze met die pasta omdat ze weten dat ze echt echt vervelend zijn. Geven jullie de pasta voor het geval dat of omdat je weet dat ze echt vervelend zijn? Wat is jullie ervaring met echt vervelende paarden dan? (met echt vervelend bedoel ik uithalen, als ze niet uithalen hoeven ze voor mij namelijk ook niet verdoofd te worden, een beetje staan draaien en het hoofd of been een keer weg trekken is met een beetje geduld en evnt een praam ook opgelost)
Wat betreft het geven van pasta's voor het geval dat hoef ik eigenlijk geen reactie's, ik ken verschillende paarden die standaart met pasta geschoren worden die ook makkelijk zonder enige verdoving gedaan kunnen worden.
Nog een groot nadeel aan pasta vind ik dat je het ze echt van te voren moet geven, probeer je eerst zonder en gaan ze door het lint dan werkt het helemaal niet meer.... Dat is dan ook de reden waarom ik er niet mee werk.
Greetz