Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, maar ik denk dat je naar je paard moet kijken. Ongeschoren betekend langer uitstappen om de spieren de kans te geven langzaam af te koelen. Dan moet je dus snel rekenen op zo'n 20minuten extra, ook een goede zweetdeken na het rijden en een uitrijdeken kunnen heel veel schelen. Als je dat allemaal niet wilt of niet kan qua extra tijd, dan is scheren een optie. Alleen zit je dan dus wel altijd aan een deken vast. Plus half december begint een paard zijn zomervacht al aan te maken, dus na die tijd scheren is niet echt handig.
Breghje schreef:Ik ben niet zo 'n scheerder, maar ik denk dat je naar je paard moet kijken. Ongeschoren betekend langer uitstappen om de spieren de kans te geven langzaam af te koelen. Dan moet je dus snel rekenen op zo'n 20minuten extra, ook een goede zweetdeken na het rijden en een uitrijdeken kunnen heel veel schelen. Als je dat allemaal niet wilt of niet kan qua extra tijd, dan is scheren een optie. Alleen zit je dan dus wel altijd aan een deken vast. Plus half december begint een paard zijn zomervacht al aan te maken, dus na die tijd scheren is niet echt handig.

runningkawa schreef:Jawel, het maakt wel uit
Kawa werd ongeschoren erg vervelend.
Totaal niet mee werkend, Iets wat niet bij hem past. Snapte het niet zo goed. Totdat iemand zei hij heeft last van de warmte. Ik hem geschoren en ik had mijn oude Kawa weer terug.