Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
XxMoniquexX schreef:heej!
het kan wel.. ik heb dat namelijk ook!
Xx
__inge__ schreef:Kan je dan niet gewoon een gevoerde buiten deken op doen..?
Emaartje schreef:__inge__ schreef:Kan je dan niet gewoon een gevoerde buiten deken op doen..?
jawel die heb ik ook wel!!!maar als nou bijv de deken kapot is of nat is heb je nog wat achter de hand..vandaar mijn vraag,want gisteren zat er namelijk een scheur in mijn deken door een andere paard helaas gekomen heb er tape opgedaan hopelijk blijft dat zitten komt er over een uur dan weet ik meer

Ik heb een HH staldeken van ongeveer 150 gram en daar overheen een ongevoerde regendeken, merk daarvan is al een paar keer veranderd maar zal nu een Rhino zijn. Zolang het gewoon goed ademt denk ik niet dat een paard door heeft dat hij 2 dekens op heeft. Nibbit schreef:Nee dat valt heel erg mee. We hebben dan van de regendeken wel de bilriemen vast, dat scheelt al veel.
Maar dan heb je én van de staldeken én van de regendeken de bilriemen vast neem ik aan?
de boven deken is waterdicht dus is hij voor stal niet meer goed krijgt hij hem buiten op