Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Draflinger schreef:....maar ik heb vorig jaar gehad dat het scheerapparaat een beetje warm werd weet iemand hoe dat kon? en wat ik er aan kan doen om dit te verkomen

TeeGee schreef:Ik heb ze naar een landbouwmechanisatiebedrijf gebracht was 6 euro. Als ik ze nar de ruitersportzaak breng ben ik 30 (!!!) euro kwijt!!

Lowara schreef:TeeGee schreef:Ik heb ze naar een landbouwmechanisatiebedrijf gebracht was 6 euro. Als ik ze nar de ruitersportzaak breng ben ik 30 (!!!) euro kwijt!!
om te slijpen? das niet meer reeel zeg
ik breng ze naar de Welkoop, geen idee wat het kost,maar duur zal het niet zijn
Draflinger schreef:maar ik heb vorig jaar gehad dat het scheerapparaat een beetje warm werd weet iemand hoe dat kon? en wat ik er aan kan doen om dit te verkomen
dat heb ik ook, je moet gewoon tussendoor even voelen of de messen al warm beginnen te worden. Als ze te warm zijn even een kwartiertje af laten koelen, en daarna verder scheren
/ 
TeeGee schreef:Ik heb ze naar een landbouwmechanisatiebedrijf gebracht was 6 euro. Als ik ze nar de ruitersportzaak breng ben ik 30 (!!!) euro kwijt!!
MarijeR schreef:Als ik er maar vroeg in het seizoen aan denk, is die 2 weken wachten geen probleem. Met 2 setjes haal ik makkelijk de winter door...
Wij scheren met 1 setje 80 koeien en indien nodig ook de paarden. In ieder geval altijd de benen in het voorjaar. En geloof me: die messen zijn nog vlijmscherp na het scheerseizoen. Schone dieren en goede olie doet wonderen. suffie schreef:MarijeR schreef:Als ik er maar vroeg in het seizoen aan denk, is die 2 weken wachten geen probleem. Met 2 setjes haal ik makkelijk de winter door...
Wat doe jij allemaal met die messenWij scheren met 1 setje 80 koeien en indien nodig ook de paarden. In ieder geval altijd de benen in het voorjaar. En geloof me: die messen zijn nog vlijmscherp na het scheerseizoen. Schone dieren en goede olie doet wonderen.