Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Redrumfox schreef:Ik zou het wel doen als je prestatiegericht op wedstrijd gaat, oogt veel netter. Op de wiki kan je wel wat geschikte modellen vinden & meer uitleg.
sannuhh schreef:Ik vind dat je niet moet gaan scheren omdat het netter oogt. Maar dat is mijn mening.
Verder staat het hier verkeerd.

Redrumfox schreef:Ik zou het wel doen als je prestatiegericht op wedstrijd gaat, oogt veel netter. Op de wiki kan je wel wat geschikte modellen vinden & meer uitleg.
Born2BCrazy schreef:Redrumfox schreef:Ik zou het wel doen als je prestatiegericht op wedstrijd gaat, oogt veel netter. Op de wiki kan je wel wat geschikte modellen vinden & meer uitleg.
Hmm ik acht mezelf wel onder de categorie prestatiegericht, maar toch scheer ik niet.
Dus vind deze vergelijking niet helemaal correct![]()
Maar zet m wel onder de deken, dus het is geen wollige shetlander oid, maar hij heeft wel wat haar, maar dat zij zo.. Verder toileteer ik m wel (voetjes/oren/manen/baard etc)..Netjes genoeg imo
_angela_ schreef:Je moet je paard niet gaan scheren voor de mooi. Vaak is het niet eens mooi.... als je je paard met een deken kort in de vacht kan houden, is dat meestal wel voldoende. Scheer alleen als je paard last krijgt van zijn eigen vacht tijdens het rijden.
.Behalve dat het er niet uit ziet (dat is nog één ding) duurt het erg lang,voordat hij droog is. Maar dit geldt natuurlijk niet alleen voor concours. Als jouw paard nog een mooi ,dun velletje heeft,zie ik niet in, waarom je bij voorbaat gaat scheren. Scheren kan altijd nog.