bucas sunshower ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

felicity

bucas sunshower ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-07 12:27

Ik zit er over te denken om de bucas sunshower aan te schaffen. Ik weet dat het eigenlijk een zomerdeken is maar ik vraag me af of hij ook goed te gebruiken is in de herfst/winter als regendeken. Ik heb een paard die altijd dun in haar vacht zit en het heel erg gauw warm heeft. Maar ze staat ook 24 uur buiten en niet de mogelijkheid om haar voor het rijden binnen te halen. En vind het behoorlijk vervelend als ik wil rijden en ze is nat en onder de blubber. Daar wil ik graag een deken voor. Zou deze deken geschikt kunnen zijn?

Sjarett

Re: bucas sunshower ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 12:32

Ik vind het een super handige deken.
Ik gebruik hem voor een oude pony die niet meer tegen de regen kan. Als er drie spatjes vallen staat ze al te bibberen. Onder een gewone regendeken staat ze als het lekker warm is te zweten en onder de sunshower is ze altijd prettig van temperatuur.
Hij blijft goed waterdicht, maar doordat de stof zo dun is vind ik hem wel snel klam aanvoelen.

Westenwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-07 18:28

ideaal Lachen

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-07 18:14

moeilijk moeilijk

Mijn paard moet er 24 uur onder kunnen staan. Misscien dan toch beter om een o grams regendeken te kopen die goed ademt.

Sjarett

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-07 08:06

Ik neem aan dat je iedere dag de deken even van je paard afhaalt.
Het grote verschil met een gewone regendeken is dat hij veel minder warm is.
Een kennis van mij gebruikt hem de hele winter ook over staldekens heen en ze is zeer tevreden.
Maar een gewone regendeken is wel een stuk goedkoper in aanschaf.