Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Es79 schreef:Zelf zou ik er nog even mee wachten, vind het nu nog wat te warm nl.
. Persoonlijk vind ik dat juist heel koud voor de tijd van het jaar. Mijn paard staat onder een lichtgevoerde regendeken (zonder vulling) nu, een zomerdeken vind ik al te koud 's nachts. Maar goed, een katoenen zomerdeken heeft mijn paard de hele zomer al opgehad, dus ook een logische stap om nu het zo koud is iets warmers op te leggen. CCCCorine schreef:Es79 schreef:Zelf zou ik er nog even mee wachten, vind het nu nog wat te warm nl.
Euh, het wordt 7 graden komende nacht.
, dat over dat dampig is me zelf verteld door mijn DA, heb haar laatst door onze nieuwe DA laten controleren en die hoorde niks meer en vertelde hetzelfde iig.

CCCCorine schreef:Es79 schreef:Zelf zou ik er nog even mee wachten, vind het nu nog wat te warm nl.
Euh, het wordt 7 graden komende nacht. Persoonlijk vind ik dat juist heel koud voor de tijd van het jaar. Mijn paard staat onder een lichtgevoerde regendeken (zonder vulling) nu, een zomerdeken vind ik al te koud 's nachts. Maar goed, een katoenen zomerdeken heeft mijn paard de hele zomer al opgehad, dus ook een logische stap om nu het zo koud is iets warmers op te leggen.
Als je wilt dat je paard mooi dun in het haar blijft, zou ik nu zeer zeker met dekens beginnen.