Vind het ontzettend sneu om mijn paardje achter te laten maar ik heb de beste staleigenaar van de hele wereld dus dat komt best goed qua verzorging ed
. Nu staat ie van 8 - 20h op het land en verder in de stal.
Voor de nacht krijgt ie nu een katoenen zomerdeken van Harry's horse op omdat ik het 's nachts al best koud vind.
Overdag staat ie 'naakt' in het land.
Maar als het regent of er gure wind is en hij komt naar binnen staat ie zo ontzettend te beven van de kou datk een gevoerd deken + zweetdeken moet opleggen om hem n beetje warm te krijgen.
Nu heb ik mezelf een ongevoerd regendeken gekocht ( HH Thor 0 grams).
Mijn vraagje is : kan hij dat ook 's nachts in de stal oplaten? Of zouden jullie overdag hem met dat deken laten rondlopen en 's nachts het katoenen laten opleggen?
Ik wil namelijk de staleigenaar zo min mogelijk last met de dekens bezorgen daar hij hem ook al speciaal voer moet geven + zijn mok moet verzorgen. Vind het ontzettend vervelend.
Dus mijn gedachte was :
zondag de regendeken opleggen en het laten opliggen ook in de stal.
Als het nu echt gegoten heeft ga ik wel vragen om het deken af te halen en een zweetdekje op te leggen in de stal.
Wat is jullie mening?
Alvast bedankt!!!
Op het schoftje gaat wat haar weg inderdaad maar ik denk dat je dat met iedere deken wel hebt, zoalng het geen open wonden worden is dat geen probleem lijkt me