Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

shai schreef:tja daar ben ik nu mee bezig,de deken is wel erg groot en ze moet over het hoofd aangedaan worden (daar zit het probleem) Deken en nekgedeelte zijn een geheel..Ze is een gevoelsdiertje,je moet alles heel rustig aandoen,geen probleem met de andere dingen,maar dit moet SNEL!! heb er al slapenloze nachten door gehad,brr op een gegeven moment krijg ik dan zoiets van; die deken moet om NU.Maar kom op ze is nog maar 2.5 en heeft nooit eerder een deken opgehad (begrijp ik niet goed van de vorige eigenaar,had ik allang gedaan..) wie o wie nog een goed ideetje..??
shai schreef:zat ook te denken; kan ik geen rits in de ivanhoe deken laten zetten?dan is het probleem ook opgelost?
_angela_ schreef:Heel goed idee! Dat maakt het een stuk minder eng voor je paard. Let er wel op dat je aan de achterkant van de rits voor een beschermflapje zorgt, zodat de rits niet tegen je paard aan gaat schuren, want dat ik vragen om kapotte plekken. Ik zou de rits aan de zijkant van de hals laten zetten, ik denk dat je paard er daar het minste last van heeft.
_Skess_ schreef:shai schreef:zat ook te denken; kan ik geen rits in de ivanhoe deken laten zetten?dan is het probleem ook opgelost?
Kan prima! Heb ik ook gedaan met mijn ivanhoe halsdeken