HARRYS HORSE® 3 IN 1 CONCEPT DEKEN -> Ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarloesV89

HARRYS HORSE® 3 IN 1 CONCEPT DEKEN -> Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-07 20:50

Hoi
Wie heeft ervaring met dit deken en is deze waterdicht, de outdoordek dan hea Knipoog

marloes

nicolaas

Re: HARRYS HORSE® 3 IN 1 CONCEPT DEKEN -> Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 08:00

ik ben zelf niet zo kapopt van Harry's horse dekens. Ik heb een shetland regendeken. Die was toch niet zo waterdicht. Met een goede regenbui was de shet evengoed nat. Ik heb hem nu gewassen met van dat speciale spul en ingespray, dus ik ben benieuwd.

Brigitte

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:10

Van dit deken heb ik nog nooit gehoord. Ik heb wel gewone HH winterdekens en regendekens gehad maar deze wareb allemaal maar minimaal waterdicht. Na een regenbuitje werd de binnenvoering al nat.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:11

Raar hoor, ik heb al vaak dekens van HH gehad, en deze waren allemaal super waterdicht!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 11:11

Ik heb juist erg goede ervaring met HH dekens, liggen goed, en zelf in een stormbui is de rug droog, alleen een beetje water naar binnen gesijpelt bij de hals en kont.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 08:29

Ik heb ook een HH deken. Hij is opzich goed waterdicht, alleen sluit hij niet zo mooi aan de achterkant. Als Anouar dan met z'n kont naar de regen gaat staan wordt de voering aan de achterkant nat en trekt het water helemaal door onder de deken met als gevolg dus een nat en koud paard

sabje19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 20:58

Ik heb vorig jaar zo'n deken gekocht en ben er zeer te vreden over.
Alleen is ie compleet (300 gram) een beetje zwaar dus dat was even goochelen in het begin om de deken om te krijgen, vooral als je paard 1.74 is.
Maar de waterdichte deken is van Teflon gemaakt en daar worden ook de regenpakken van gemaakt en is dus echt wel waterdicht.
Eigenlijk alle waterdichte dekens die ik heb gehad van HH waren ook echt waterdicht.