De oplossing: vliegendeken... MAAR met dit weer??
Wie weet een hele dunne, lichte deken die waterafstotend/waterdicht is die ook in een hittegolf
kan fungeren als regendeken? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kan fungeren als regendeken? 
jij denkt dat je geen vliegendeken op kan doen , nou dat kan dus wel .XxSultanxX schreef:da wel antwoord op je vraagjij denkt dat je geen vliegendeken op kan doen , nou dat kan dus wel .
en dan wil je weten voor een regendeken die ook met warm weer op kan ??? dan zal je paard lekker zweten ... maar je moet het zelf weten
mijn deken word NIET nat .
!
Je moet er wat voor over hebben
Naatus schreef:XxSultanxX schreef:da wel antwoord op je vraagjij denkt dat je geen vliegendeken op kan doen , nou dat kan dus wel .
en dan wil je weten voor een regendeken die ook met warm weer op kan ??? dan zal je paard lekker zweten ... maar je moet het zelf weten
je heb mij niet horen zeggen dat ik die niet op KAN doen, ik WIL het niet! Als dat ding zeiknat is en de wind waait er op dan heeft de vacht geen kans om goed te drogen, die deken houdt vocht vast en dus vat ze sneller kou. Ze is al erg gevoelig en dit voorkom ik nou eenmaal liever. Maar heb geen zin in discussie wil graag ervaringen van mensen met een vliegendeken of andere optie!
)
] ) Maar met zon gaat ieder paard daaronder zweten.. Er is volgens mij geen enkele regendeken waaronder paarden met warm weer niet gaan zweten.. Vergelijk het met jezelf maar, met een regenjas.. ga je ook zweten! Is niet ademend genoeg. (en 'ademende' regendekens werken ook niet hoor
)