Ja ik ga elke dag 1 uur en half trainen, ook in de winter ...
Ik ga op wedstrijd met haar ...(Kheb haar ondertussen gekocht !
) Maar ga niet fanatiek wedstrijden doen hoor ...Zo af en toe een wedstrijdje ...
Een regendeken voor het begint te vrienzen en daarna een onderdeken en een winterdeken of wat ?
Ja na de training (in de winter) leg ik even een zweetdeken op en stap ik haar aan de hand droog ...Daarna zou ik een winterdeken willen opleggen ...
Wat denken jullie ?
Ik heb nu een zomerdeken op haar liggen omdat ze nogal mager staat ... Ze stond op de manege, en moest veel te veel werken, ik vond haar altijd al een bijzonder paardje en was aan het wachten tot de eigenaar haar wilde verkopen want eigenlijk verwaarloosde hij haar ...
Ze is ook herstellende ...ze heeft een grote wonden aan haar linker achterbeen ...geen diepe maar wel groot ...ze stond op de weide en verschoot van de bliksem en is door de schrikdraad gelopen maar blijven hangen ...
Nu begin ik weer een heel verhaal te vertellen ...
Ik leg dus nu een zomerdeken op haar tegen de vliegen en de regen en wind enzo ... want ze was echt mager ..ze stond gewoon op de wei ...kreeg geen krachtvoer meer enzo en de wonde werd niet verzorgd ...
Ik was de wonde uit en ontsmet ze en breng daarna een zalf aan 2 keer per dag ...