Ik las gister het mailtje van Paardentips Magazine over de Atex Daas Spray. Er werd verwezen naar een artikel in de bit van vorig jaar, en toevallig zag ik ook in de bit vandaag deze verwijzing. Het zou de nr. 1 zijn. Is dit zo?
Xx Fleming!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

JuulenJulia schreef:Die spray stinkt echt man, en het is bruin. Dus als je het op een schimmel spuit..
Het helpt wel heel goed

, liever dat dan die dazen

Kost ook een paar centjes, maar dat heb ik er wel voor over als het werkt.
Dankjewel voor alle reacties! 
, dus je 'schrikt' ze als het ware af als ze landen maar als ze écht honger hebben komen ze gewoon... 
Aanrader dus! Katoo71 schreef:super spul , ik gebruikt het voor mijn fries want die word leterlijk opgegeten door de dazen maar als ze ingespoten is blijven ze weg, helaas is het niet goedkoop.
Fleming schreef:Heey!
Ik las gister het mailtje van Paardentips Magazine over de Atex Daas Spray. Er werd verwezen naar een artikel in de bit van vorig jaar, en toevallig zag ik ook in de bit vandaag deze verwijzing. Het zou de nr. 1 zijn. Is dit zo?
Xx Fleming!
Niet alleen dat maar ook dat ze chemisch vliegensprays met natuurlijke vliegensprays verglijken.