Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
die loopt heel de dag heen en weer terwijl er meer als 15 paarden dan op het land staan en hij een maatje heeft!
)

Citaat:hier het bruggetje, in ander seizoen

, of er op te gaan staan.
BarSjoe schreef:Hier nog een eigenaar van een 15 jarige ruin die ook voornamelijk bezig is met kijken of er ergens nog iets te beleven valt inplaats van zich te verdiepen in de edele kunst van het grasmaaien.
goed gezegt haha santos schreef:Ik zie al dat er meer paarden zo zijn. Ik weet alleen dat hij bij zijn vorige eigenaar 3 uurtjes per dag buiten stond, in paddock of wei.
lastig is wel dat hij al een bal kapot heeft gebeten, de waterbak steeds omgooit, veel wondjes op zijn hoofd heeft en van de week in het land heel zielig met zo'n losse voerbak( zo'n groene, met 2 haken om over de deur heen te hangen) aan zijn halster stond te wachten op bevrijding.![]()
Ook moet ik zorgen dat het hekje op het bruggetje dicht blijft, anders staat hij zo in mijn tuin(ook 2 maal gebeurt)
Ik zat wel voor mezelf te denken; dat zo'n paard doodongelukkig zou worden als je hem in een weiland in de polder zou gooien, daar is niets te zien
santos schreef:en van de week in het land heel zielig met zo'n losse voerbak( zo'n groene, met 2 haken om over de deur heen te hangen) aan zijn halster stond te wachten op bevrijding.
santos schreef:Het stal probleem is niet echt aanwezig, daar de stallen op het land staan. Ze kunnen er dus altijd in. soms doen ze dat ook om enige schaduw te zoeken.
Ja bruggetje is eng( enkele meters verder ligt een zelfde), maar nog nooit een beest gehad wat intresse had er over te willen, of er op te gaan staan.
Onze vorige paarden voerde ik ook vaak vanaf het bruggetje, maar zij bleven wel op veilige afstand.