Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Zooist schreef:Kan zijn dat ie last heeft van pollen.
Daar heb je een soort netjes voor die je aan de neusriem kan vast maken en een gaasje vormen over zijn neusgaten.
ellepel schreef:kijk even op medisch,daar is een groot topic over headshaking.
zit er dik in dat de jouwe last heeft van zonlicht overgevoeligheid of hooikoorts.
in dat topic staan ook een flink aantal tips.
en die pollen zijn er allang, krokusjes narcissen etc geven ook pollen af he
Citaat:hij heeft v/d winter 8 weken stilgestaan door blessure aan peesschede
timokyana schreef:ik had hier al gereageerd, maar mijn pony doet het dus niet zo net als die van jou.
Geloof dat er toch idd wel een andere reden aan vast zit dan alleen beestjes
ellepel schreef:heb je de mogelijkheid om een osteopaat te laten komen?
ik had namelijk al het idee dat het een voorbeen zou zijn.![]()
wat namelijk heel goed kan is dat door die blessure je dier een tijd lang scheef belast is.
doordat t been met die blessure ontzien werd kwam er meer druk op het andere been zodat je waarschijnlijk ergens iets vastzit,spierstijfheid of weet ik wat.
ik heb zo'n vermoeden dat een osteopaat je heel goed kan helpen
ellepel schreef:ja je moet echt een boel soms uitproberen voor je een idee hebt waar t van kan komen,kan ook heel best zijn dat t misschien toch van verandering van bit komt?

Cassidy schreef:De oorzaak zoeken van echt headshaking kan een serieus probleem zijn, ik hoop dat het met het bezoek van een tandarts en eventueel Osteopaat over is.
Als het echt alleen de tanden zijn zou hij het niet moeten doen bij het poetsen, toch?