Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marrepar schreef:Ik heb nu met inrijden en uitrijden een nierdeken op, als ik ga beginnen doe ik hem af. Het is nu nog vrij warm, ik houd hem pas op als het echt vriest

Cassidy schreef:Een instap/uitstapdeken vind ik persoonlijk zwaar overdreven, en zoveel heeft het de afgelopen week niet gevroren.
Ik zou niet rijden met deken, wel wat langer instappen als het paard niet te fris is ivm het koude weer, anders wat eerder gaan draven om hem warm te krijgen....
LiSSy schreef:ik heb een ongeschoren paard wat onder de dekens staat. ik rij haar nooit los met deken, ook al vriest het. ze is niet van suiker!!
een geschoren paard rij ik wel los met nierdeken (als het koud is!!), stappen en een paar rondjes draven op beide handen dan kan de deken er wel af.
LiSSy schreef:ik heb een ongeschoren paard wat onder de dekens staat. ik rij haar nooit los met deken, ook al vriest het. ze is niet van suiker!!
een geschoren paard rij ik wel los met nierdeken, stappen en een paar rondjes draven op beide handen dan kan de deken er wel af.