Scheren!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dian_

Scheren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 12:52

Mijn pony wordt vanavond geschoren, 1 probleempje mijn ouders vinden een praam zielig ik zelf weet het niet wat ik ervan vind. Vorige keer kreeg hij een praam om voor zijn hoofd omdat hij de eerste keer helemaal verrot was geschopt door de eigenaar van de pensionstal (hij staat inmiddels thuis en we zijn verhuist Bloos ) Wat vinden jullie ervan, als het niet gaat scheer ik zijn hoofd niet.

Suprice

Re: Scheren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:53

ik vind een praam niet zielig, als je hem normaal gebruikt..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:53

een praam is niet zielig.

een praam zorgt ervoor dat een natuurlijke stof vrijkomt waar een paard rustig van wordt.

ik heb liever een praam om bij een paard dat het paard ontspannen staat (dus een goede ervaring) en ik veilig kan scheren dan dat het paard in de stress schiet ik ik alle kanten op zou moeten springen

Dian_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 13:15

Idd, maar mijn vader blijft het zielig vinden, ik wist dat ze er een soort High van werden om het zomaar te zeggen,

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:17

ik vind een paard wat totaal in de stress schiet een stuk zieliger! en voor jezelf is het dan ook niet veilig

Dian_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 14:18

Nee, idd dankjewel ga mijn vader hiermee overtuigen! Heb ook vaak genoeg gehoord dat ze van stress dood gaan, laat hem dan maar high worden Tong uitsteken

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:57

Een praam vindt ik ook minder zielig als stress, en ook beter als een chemisch middel om ze rustig te krijgen.

je hoeft niet het hele hoofd te laten scheren, mijn paard is tot de bakstukken van het hoofdstel geschoren, met een mooie overgang (je ziet dus geen lijn lopen, zowel met als zonder hoofdstel)

SummerEnds

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:59

Idd er is niets zielig aan