Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en de paarden likken wel een gat in het ijs
Maris89 schreef:We doen meestal de badkuip naar binnen met wat hooi erin.
Valentinow schreef:Maris89 schreef:We doen meestal de badkuip naar binnen met wat hooi erin.
En voorwat dient dat hooi dan? Gaat het adn niet aanvriezen ofzo?
. Valentinow schreef:Ik zou ook als het kan er wat warm water bij doen, die kleine stukjes is niet zo erg denk ik, daar kun je niet veel aan doen ook ...
Wat wel kan helpen is een bal (gewone plastieke bal) in het water doen en door de wind beweegt de bal en kan het niet aanvriezen, ja drinkbak moet hier natuurlijk wel groot genoeg voor zijn ..
AaronYve schreef:Valentinow schreef:Ik zou ook als het kan er wat warm water bij doen, die kleine stukjes is niet zo erg denk ik, daar kun je niet veel aan doen ook ...
Wat wel kan helpen is een bal (gewone plastieke bal) in het water doen en door de wind beweegt de bal en kan het niet aanvriezen, ja drinkbak moet hier natuurlijk wel groot genoeg voor zijn ..
Wel een goeie tip, maar had vroeger hetzelfde probleem, en deed ook een bal in het water, resultaat 's ochtens was me bal ingevroren:s had nog geen zin dus.
.
.AaronYve schreef:JA daarom er moet ook wel wind zijn.
Maar als het helemaal is gevrorenn rond de bal haal je de bal eruit en is er nog een gat om te drinken.
[/quote]