Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
En anders verkoop je deze en bestel je in Ierland een nieuwe in een maat groter? 

Djilan schreef:Jason weet donders goed dat er verschil inzit aangezien ik vorig jaar Rhino's heb moeten ruilen omdat ze veel te groot waren ondanks dezelfde bestelde maat als de Amigo! Ipv de 5'9 heb ik uiteindelijk 5'3 laten komen. Jason heeft de dekens nl voor me opgemeten en toen bleek die maat het dichtst te liggen bij de maat die ik voor een vriendin haar pony's nodig had.
Schijnt te komen omdat een deel van de Horsewaredekens in het oosten worden gemaakt ipv Ierland...
Zelf vind ik de Rhino en Rambo ook fijner en beter dan de Amigo, maar voor de prijs vind ik de Amigo een prima deken
DinkeyGirl schreef:Hmmm het is al anderhalf jaar geleden denk ik dat ik hem dat vroeg, toen waren amigo's hier in NL nog niet eens zo bekend. Maar wel vervelend dat er zo veel verschil in zat!
Ik vind Rhino's ook fijner, heeft iemand een nieuwe rhino (met die ruitjes) en hoe is daar de binnenvoering van? Is die ook met naden doorgestikt of gewoon glad? Ik vind alleen dat groen echt verschrikkelijk
melissa20 schreef:hoi tinusje,
Alles goed met mij en chic hoor en met jou en je peerdje?ow dan ga ik zeker de regendeken ervan kopen.Die rambo vindt ik echt veels te prijzig gewordeb.Ik nam eigenlijk wel aan dat ie hetzelfde zou zitten als de 200 grams deken. Ik heb inmiddels weer de 200 gram opliggen. Ik blijf verwisselen met dit weer.
heb het echt super naar mijn zin op mijn nieuwe stalletje. ben nu hard aan het oefenen om vanaf sept weer wedstrijden te gaan rijden. Jij al een beetje gevorderd.?
DinkeyGirl schreef:Ik zou Jason even mailen, waarschijnlijk stuurt hij gewoon de 7.0 ook op en mag je degene die het minst goed past terug sturen.
Taygalover schreef:Mijn 200 grams Amigo is minder lang dat de Rhino van achteren. De volgende keer bestel ik de Amigo dus een maatje groter!