Horseware Amigo Turnout Heavyweight

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Gebruiker1

Horseware Amigo Turnout Heavyweight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 10:38

Hoi,

Ik heb een amigo deken besteld, de heayweight. Wie heeft deze nog meer, want ik vindt deze deken helemaal niet aanvoelen als een 'heayweight', dat zou dus zo'n 300 a 350 gram moeten zijn. Ik heb de deken in Ierland besteld en op de verpakking staat dat het de 'heavyweight' is. Maar ik twijfel toch een beetje. In de deken zelf staat alleen de maat en niet de vulling, dus ik kan het ook niet checken.

Iemand die mij kan helpen?
Groetjes!

Nouvel

Re: Horseware Amigo Turnout Heavyweight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 14:28

Combineert de kleur van de buitenstof niet met de vulling?
Volgens mij hebben alle diktes verschillende kleuren, of is dat niet zo? Clown

Ik heb een 200 grams van Amigo en die is ook vrij dun, maar wel warm genoeg voor een 200 grams.
En ik heb 2 380 grams Dominick dekens die ook vrij dun en licht zijn, maar wel super warm.
Dus dan is de vulling gewoon van lichter materiaal denk ik, maar geven ze wel evenveel warmte...

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 14:31

Alle Horseware dekens zijn "licht". Wat voor vulling ze ook hebben, zwaar voelen ze nooit aan Knipoog
Komt door de speciale manier van maken, het materiaal enz enz. Vandaar dat ze bekend staan als de betere denkens.

MikeRick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 14:36

Ik heb zowel de medium (200 grams) als de heavy weight (360 grams).

De heavy weight is inderdaad niet zwaar maar zeker wel warm. Ze zijn inderdaad niet zwaar vanwege het materiaal.

Ik vindt het persoonlijk superdekens !!!

Gebruiker1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 10:05

Het zijn inderdaad ontzettend fijne dekens. Ik heb de Rhino en Rambo ook al gehad, maar vond deze prijstechnisch wel de moeite waard om een keer te proberen. Ik vind de lengte en hoge halssluiting van de Amigo erg mooi, past zelfs mijn paard met dikke nek. Maar goed, het klopt in ieder geval dat ze dunner aanvoelen. Dat wilde ik weten.
Bedankt voor de reacties!