Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marigold schreef:kunnen de paarden niet mee naar friesland..
ik weet niet hoe je familie woont, maar als het landelijk is heb je de paarden ook gelijk op een rustige plek staan.
Farouche schreef:uhm een groot scherm voor de stallen zetten zodat de luiken open kunnen hun hoofden er ook uit, maar dat er geen pijl naar binnen kan.
(snap je?, pb anders even, ik weet natuurlijk niet hoe jou stallen eruit zien, heb enkel een idee)

Tancreda4 schreef:Ik zou niet naar Friesland gaan... Heel gezellig, maar ik zou mn paarden in zo'n situatie niet alleen durven laten, ook nietonder het toezicht van anderen, want jij bent immers toch de gene die het meeste weet van de paarden en wat je in wat voor situatie moet doen vaak.
Deuren dicht, lichten aan, muziek erbij... Dan horen en zien ze het vuurwerk niet echt goed... Flink wat eten en voor de zekerheid die ene die helemaal gaat flippen gewoon weer een middeltje zodat hij wat rustig blijft...
MISTRAL94 schreef:Tancreda4 schreef:Ik zou niet naar Friesland gaan... Heel gezellig, maar ik zou mn paarden in zo'n situatie niet alleen durven laten, ook nietonder het toezicht van anderen, want jij bent immers toch de gene die het meeste weet van de paarden en wat je in wat voor situatie moet doen vaak.
Deuren dicht, lichten aan, muziek erbij... Dan horen en zien ze het vuurwerk niet echt goed... Flink wat eten en voor de zekerheid die ene die helemaal gaat flippen gewoon weer een middeltje zodat hij wat rustig blijft...
Hier ga ik helemaal in mee!