dekens

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Klikoo

dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 12:34

Heey

Mijn pony Giorgio staat sinds vrijdag in de wij met een 5 jarige. Giorgio gedraagt zich nu alsof hij een 3 jarige is opzich geen probleem maar hij wordt heel bijterig met spelen hij heeft nu al 2 dekens kapot getrokken en 1 halster. Weten jullie hier iets op want het is best vervelend al die kapotte dekens

alvast bedankt......

groetjes Robin

Ils_K

Re: dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 12:49

bij ons gebeurde dat o9ok dat de dekens stuk gingen omdat ze met elkaar aan het spelen waren. we hebben nu best sterke dekens op gedaan. en ze blijven tot nu toe aardig heel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 12:54

--> SV

Cribox erop spuiten

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 13:09

Cribox heb ik geprobeert maar helpt neit zo goed. en de hengsten zijn net zo als Giorgio alles gaat stuk hier bij ons

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 14:05

het enige wat je kan doen is een hele goede deken kopen en hopen dat het dan wel goed gaat.Dan denk ik aan bucas of rambo

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 03:05

moeilijk probleem, zeker als hij de dekens van een ander sloopt, als het dan nog je eigen dekens waren Bloos
Misschien PBH spray erop spuiten (van dat spul tegen veren pikken bij kippen en staart bijten bij varkens), stinkt écht vreselijk

Strohalmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 10:59

Idd gewoon een hele sterke deken erop leggen. Van die hengstendekens kunnen heel wat hebben! En mocht je een klein scheurtje of gaatje zien, direct met naald en draad erbij, zodat hij hem niet verder kapot trekt Knipoog