Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Die van mij vind sneeuw ook helemaal geweldig
alleen mogen ze van de boer 's winters niet op het land helaas ¬_¬ anders had ik hem er zeker wel gezet.
ik zat er aan te denken dus ik dacht vraag meteen even of iemand er iets voor weet
Ik heb de ijzers er voor de winter af gehaald, zo heeft mijn paard geen last van die klompen en zo vertrapt hij de wei ook minder.Alytje schreef:Beste oplossing is om de ijzers er onder weg te halenIk heb de ijzers er voor de winter af gehaald, zo heeft mijn paard geen last van die klompen en zo vertrapt hij de wei ook minder.
Maar als dat voor jou geen optie is dan zou ik 1 van de bovenstaande tips proberen. Iig je paard wel naar buiten laten.

Het ligt zowieso aan de hoefijzers als ik verschillende reacties zo zie. Mijn vader zei van anders spuit je anti-vries op zijn ijzers, van dat spul waarmee je autoruit ontdooit, maar ik weet niet of dat nou erg goed kan zijn? 
net een buitenrit in het bos gemaakt. Kan nauwelijks typen
Kajanus schreef:Mijn paarden krijgen in de winter sneeuwbeslag, ik kan alleen niet goed omschrijven hoe dat er nu uitziet, maar ik ga mijn best doen..![]()
In de vorm van het ijzer alleen dan wat smaller komt er een soort binnenring met een boogje die flexibel is en door de flexibiliteit duwt die ring de eventuele sneeuw eruit.
En snapt iedereen het nog??