Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

orsini schreef:het probleem bij de meeste waterdichte dekens is dat ze toch altijd ergens naden hebben,. Ik heb verschillende van Rambo, rhino maar allemaal lekken ze met hele zware regen, zoals vandaag (als het continue regent) door op de naden.
Tulandro schreef:orsini schreef:het probleem bij de meeste waterdichte dekens is dat ze toch altijd ergens naden hebben,. Ik heb verschillende van Rambo, rhino maar allemaal lekken ze met hele zware regen, zoals vandaag (als het continue regent) door op de naden.
Ik snap het niet, de dekens van rambo rhino hebben geen naden ( die ik ken) en lekken ook absoluut niet door.. Mensen hebben ze bij sommige paarden dag en nacht op, die op de wei staan.
Ze waren eerst wel naar de fabriek gestuurd en die vergoeden ze. Dus ze waren idd niet waterdicht, fout in de deken dus.
), zodat ik er m'n andere dekens onder kan doen, en deze dus ook nog enig nut hebben...
asjemenou schreef:Koop gewoon een ongevoerde regendeken, die kun je over je andere heen doen.
Heb je ook meteen een waterdichte deken voor in het voor- en najaar
Ik heb hem net gewassen met bucas spul, kijken of dat helpt...