Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

fiandor schreef:je kunt de jongens aangeven! ze moche nog geen vuurwerk afsteken in deze dagen (in nederland).
En ik zou s'avonds zorgen dat je ponytje in een stalletje staat, zodat hij s'avonds veilig staat.
Verder veel succes en ik hoop dat die kinderen weg blijven
Maar ik heb met de boer geregeld dat ze allemaal in het huis kunnen (ze hebben een stal bijna direct naast de woonkamer), en in de stal in de wei... kan wel, als ze niet binnen konden was ik erbij gebleven, maar iedereen uit de buurt weet dat als ze niet in de wei te zien zijn, ze daar wel moeten zijn, en het is een houten stalletje, dus als er iets tegenaan zou vliegen en er zou niemand bij zijn, heb je grote kans dat ze de volgende dag van kleur veranderd zijn :S goede tip trouwens met de politie, heb ondertussen aangifte gedaan, en het blijkt dat de vader van een collega van mij politie agent is, woont een straat verderop, en hij heeft me zijn nummer gegeven voor als er iets is, dan issie ook zo bij Bobbie 
Ik heb de foto ook aan het hekwerk laten hangen, zodat iedereen die er langs komt, weet dat ze niet deugen en niet bij mijn paardje in de buurt mogen. Zal wel niet helpen, maar toch
)
Hoe verzin je zoiets he 
magicrover schreef:Vorig jaar kwamen ze zelf een datum en tijd afspreken dat ze met de melkbussen zouden beginnen. Ze zouden toen om 14 uur beginnen zodat de paarden de hele ochtend nog buiten konden lopen. Voordat de eerste melkbus werd geschoten, belden ze aan met de vraag of ht hele koor op stal stond.
Als je het niet vertrouwd, doe je paardje dan lekker op stal!!!!
fiandor schreef:je kunt de jongens aangeven! ze moche nog geen vuurwerk afsteken in deze dagen (in nederland).
En ik zou s'avonds zorgen dat je ponytje in een stalletje staat, zodat hij s'avonds veilig staat.
Verder veel succes en ik hoop dat die kinderen weg blijven
Vreselijk ! Hoe komen ze er bij :s
Want je mag nu nog geen vuurwerk afsteken, en Belgisch vuurwerk is illegaal en als ze jonger dan 16 waren is dat ook nog eens strafbaar