welk scheermachine?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

welk scheermachine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-06 11:33

Ik gebruik nu altijd de (erg) oude Hauptner van mijn stalhoude4r, maar het beestje heeft echt zijn beste tijd gehad. Ik wil nu dus zelf een machine aan gaan schaffen maar heb geen flauw idee qua merken.
Ik zit rond de 300/350 euro te denken (incl messen)
Ik ben op zich geen mega intensieve scheerder. ca 4 paarden op jaar en dan eventueel wat bijwerken.
Welke machine raden jullie mij aan?

ingvdh

Re: welk scheermachine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:53

ik heb een heiniger progress gekocht en ben er zeer tevreden over. Kost rond de 270 bij de welkoop.

De scheermachine is niet zo zwaar en ligt goed in de hand. Is ook erg makkelijk schoon te maken na afloop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 12:58

Net iets boven je budget maar wel het lichtste en snelste apparaat waar ik mee gewerkt heb: de Lister Liberty

http://www.clipperservices.co.uk/acatal ... ipper.html

GBP285,- is ong E398,- als je iemand kent met een btw nr kun je nog kijken of ze hem je tax free aanleveren (= -17,5 %, dan kom je op E328,- )

Cello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 13:00

Ik heb ook een heiniger scheermachine. werkt perfect. heb er al 3 paarden mee geschoren. moet er denk ik nog wel eèn paar scheren. Maar ik scheer er ca 4 paarden per jaar mee!

kost ca 290 euro bij divoza.

Santanatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 14:36

Ik heb de liscop 3000a2..Ik ben er heel tevreden mee! Heb me paard er paar weken geleden mee geschoren en ging hartstikke goed. Ik heb er 310 euro voor betaald inclusief de messen.