Shetje geschoren...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anne51

Shetje geschoren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-06 16:25

.. hoi,
ik heb net mijn shetje geschoren (hij had een mega dikke vacht) maar dat is best streepirig geworden Verdrietig
Nu moet ik de nog twee pony''s scheren en iki wil niet dat deze ook zo strepirig worden..
Komt het omdat ik nog niet zoveel ervaring hen of kan het oook aan de haren liggen??
De vacht van de 2 andere pony's is ook wel dik maar dat zijn een welshjes..
Wie heeft hier ervaring mee??

Groetjes Anne

gootje12

Re: Shetje geschoren...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:44

het kan zijn ,dat de messen niet strak genoeg staan.Of ,je moet gewoon fijnere messen kopen.Ik had hetzelfde probleem en heb nu fijnere messen ,en nu gaat het goed.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 19:48

o ik heb ook ff een vraagje.. anders moet ik hier een topic voor openen.. wat voor deken doe je hem dan op.. meeteen de dikste of een wat dunnere want ik wil mn a welshje van mn zusje mischien ook scheren. maar kan ik dan ook metteen een dikke deken op doen?
of is het verstandig datik nu een deken opd oe. en als hij dat toch nog veel haar heeft hem dan midden in de winter scheeren?
nouja gr charlotte

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 20:00

ik zou nu scheren,dan heeft hij tegen de tijd dat het echt koud wordt ,weer een laagje erop zitten.En nu dan een overgangsdeken erop.je kan er altijd nog een deken onder doen.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-06 21:47

strepen is niet eens vreemd, dat is meestal. Na enkele dagen trekt dit vanzelf weg.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-06 02:33

na een week zijn de meeste strepen die het apparaat achter laat verdwenen..

maar tijdens het scheren maar je soms meerdere malen met je apapraat over hetzelfde stuk heen voor dat het kaal is.