Kerst carrousel, wat te dragen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

Kerst carrousel, wat te dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 23:04

Ik ben alweer enthousiast begonnen aan de kerstshow die we gaan geven op de manege waar ik sta. Nu geef ik les aan de carrouselgroep. En natuurlijk gaan we optreden. Ik wil iets leuks doen met de kleding. Ik heb al gedacht aan een kerst uitrijdeken in het rood, met een bont afwerking. (wel veel werk, 12 keer namelijk) Verder dacht ik aan een frontriem in groen met rood stof. We krijgen al kerstmutsen. Iedereen die aan de show meedoet. Dekje dat we hebben is een harry's horse pad. Paars. Die hebben we gesponserd gekregen en moeten we dus mee rijden. Nu past paars wel bij rood.

Heeft iemand nog andere goede ideeen? Ik weet dat dat er ooit op bokt iemand is geweest die paarden kerstmutsen had gemaakt/gekocht oid. En die te koop aanbood. Ik zou zoiets ook heel leuk vinden om te maken.

Afbeelding

Maar goed, iemand anders nog leuke ideeen?

Ik wordt trouwens nu al moe van alle kerstmuziek. Ik ben dus ook de muziek aan het mixen. Heel leuk zo al in oktober.

whissie

Re: Kerst carrousel, wat te dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 23:16

ik zou denk ik allemaal kerstmannetjes/vrouwtjes (of kerstelfjes) van de personen maken Tong uitsteken aangezien paard ook in rood uitrijdeken+bont word gehezen
Of, bijpassend bij het dekje, allemaal een paars met gouden jas aan, die tot aan heupen redelijk strak zit(net als wedstrijdjasje oid) en dat er dan aan beide kanten lange punten naar beneden hangen.
zou de neusriem dan een wit bontje geven als je de frontriem rood/groen doet, of ook roodgroen.
Je zou ook belletjes aan het hoofdstel of teugels kunnen bevestigen (zal wel even oefenen zijn met sommige paarden)
Ik vind de paardenkerstmuts op de foto ook wel gaaf!
Bij kerst past iets glitterachtigs ook altijd goed, kerst = kitsch Tong uitsteken
Ik heb een keer gouden glitter malloits/dikke panty's gehaald bij de V&D
moeilijk hoor!!

dus... nu al aan kerst denken, haha, dan is het straks kerst en ben je er al strontflauw van!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 00:29

Inderdaad, nu al zo bezig zijn met kerst... Gestoord
Ik vind zo'n jasje met van die lange mouwen wel erg leuk. En een bontje om neusriem zat ik ook al aan te denken.

Glitterspray etc is ook al besteld.

Enne we hebben een ponycarrouselgroep. Maar ook een paardencarrousel. Die laatste groep krijg ik echt niet in mailoits vrees ik. *grinnik* zie het al wel voor me.

Belletjes zijn toch niet te horen met de muziek. Dus dat lijkt me aleen maar onrust geven.

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-06 21:29

oja, das waar, je was muziek aan het mixen Tong uitsteken
hahaha wie weet, willen ze voor 1x dat wel Clown hahah
glitterspray in spuitbussen voor het haar? hahaha, blijf je weken lang glitters terug vinden.... spoot zelf altijd kleur en glitters in het haar met carnaval....elke zomer vond ik nog glitters in vloerbedekking van slaapkamer