hoihoi
door de hevige regenval kan mn pony niet in de wei, nu kan ik kiezen of op stal of in onze longeerbak met stukje wei,
er ligt een klein stuk land achter maar daar heeft ze vandaag 3 uur opgestaan en had buikkramp!! je zag dat ze echt vol zat, dit wil ik dus niet meer, zag dat ze er met longeren ook last van had..
maar goed ik dus nadenken (eerst draad gezet tussen een andere pony in en mijn pony anders word het vechten!) en toen heb ik schuin een draad gezet met een strook gras (denk 3,4 meter bij 5,6 meter) dus dan kan ze vanuit de bak wel grazen op dat stukje en ook de bak in. zo moet het maar want anders moet ze op stal..
maar dit is dan toch niet teveel gras? ik dacht beter zo dan eerst alleen in de bak en dan later een paar uur op het gras, dan eten ze zich in 1 keer helemaal vol en nu gewoon meteen zeg maar over de hele dag (met wat hooi bij maar denk dat ze dat niet interessant vind...)
heb ik zo goed gehandeld? (nu hopen dat ze het niet in haar hoofd haalt om door het draad te gaan...)
groetjes