de tussendeken toch....de 150 grams is dat en wanneer doen jullie die weer op je paard leggen rond oktober meestal weer of niet.. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
de tussendeken toch....de 150 grams is dat en wanneer doen jullie die weer op je paard leggen rond oktober meestal weer of niet..

Voor mijn paard heb ik alleen een dikke van 350grams liggen, maar die krijgt toch niet van dat dikke haar, dus die gaat er gewoon op als het koud wordt. 
Urielle schreef:Ik begin met een ongevoerde regendeken en daarna de 200 grams waterdichte deken.
Emaartje schreef:Urielle schreef:Ik begin met een ongevoerde regendeken en daarna de 200 grams waterdichte deken.
wanneer leg je ongeveer de ongevoerde regendeken erweer op?
)

Emaartje schreef:Urielle schreef:Ik begin met een ongevoerde regendeken en daarna de 200 grams waterdichte deken.

) Was eigelijk zelfs wat te laat dit keer maar goed.Wordt nog wat kouder gaat de 200 er op Emaartje schreef:Urielle schreef:Ik begin met een ongevoerde regendeken en daarna de 200 grams waterdichte deken.