Maar eigelijk geloof ik het niet
Wat denken jullie?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
oosterhoff schreef:Ik vraag me alleen wel af wat dan de afkickverschijnselen zijn.
PeertjeRijsa schreef:whaha zal het ik heb toch zo een raar vermoede dat dat het niet zal zijn XchantjuhX![]()
hoe ik er bij kom ik weet het niet![]()
whaha ik wil het nu eigenlijk wel weten of ze er verslaaft aan kunne raken![]()
wie weet het wie??![]()

En al zou dat wel zo zijn... de concentratie is dan te laag om een verslaving te ontwikkelen
Urielle schreef:Mijn paard vindt het stinken en heeft er een hekel aan
*geheelonthouder?*

kan je het er mooi inwrijven
( en heb je mooi meer werk
) PeertjeRijsa schreef:mijn verzorgpaardje houdt ook niet van vliegenspray![]()
Straks word ie d'r nog verslaaft aan
neeee, hij krijg het toch niet zo vaak op
) naar de kast met spullen maken hem open pakken de vliegenspray en beginne te spuiten snuiven tot dat ze lam zijn
Ik zie het al he-le-maal voor me
) serieus door gaan met dit topic
PeertjeRijsa schreef:whaha XchantjuhX ik zie het al helemaal voor me![]()
lopen die paarden heel stiekem op hun hoefjes heel zachtjes ( netzoals mensen op hun tenen lopen) naar de kast met spullen maken hem open pakken de vliegenspray en beginne te spuiten snuiven tot dat ze lam zijn
dan zetten ze de fles weer terug op zijn plek lopen weer heel stil en rustig naar hun box of wei terug en gaan weer verder met waar ze mee bezig waren![]()
![]()
whaha best erg al zie je dat helemaal voor je he
Michellkuh schreef:PeertjeRijsa schreef:whaha XchantjuhX ik zie het al helemaal voor me![]()
lopen die paarden heel stiekem op hun hoefjes heel zachtjes ( netzoals mensen op hun tenen lopen) naar de kast met spullen maken hem open pakken de vliegenspray en beginne te spuiten snuiven tot dat ze lam zijn
dan zetten ze de fles weer terug op zijn plek lopen weer heel stil en rustig naar hun box of wei terug en gaan weer verder met waar ze mee bezig waren![]()
![]()
Nou snap ik waarom de vliegenspray steeds zo snel leeg is!
PeertjeRijsa schreef:whaha XchantjuhX ik zie het al helemaal voor me![]()
![]()

PeertjeRijsa schreef:jaja ik weet die flessen zijn heel snel leeg ja
en dat komt echt niet om dat jij alleen zo veel spuit
affentoe zijn paarden gewoon een stelletje sniekie beesten![]()
Falco?