Sterke betaalbare vliegendeken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tatort

Sterke betaalbare vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 19:04

Hoi, mijn paard heeft heel erg last van de vliegen, ze steken hem gruwelijk in zijn hals en buik. Ik had een vliegendeken gekocht, maar die had hij binnen een week kapot. Wie weet er een sterke betaalbare vliegendeken met hals en buikflap?? bij voorbaat dank

dierfysio

Re: Sterke betaalbare vliegendeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:45

de bucas buzz off.
mijns inziens is bij dit soort dingen toch vaan 'goedkoop blijkt duurkoop'. zo ook jouw eerder ervaring. balen joh!
ik heb de bucas ook, en ja: hij is duur. maar je doet er zeker 3 jaar mee (hoe duur is duur dan?), en hij zit prima (heb voor mijn brede paard wel een maat groter dan normaal genomen). hij irriteert niet, schuurt niet, is stevig, maar toch zacht. en: je kunt je paard er helemaal mee inpakken!
succes!

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 11:56

Dank je wel, ga zeker kijken, iemand bij ons op stal heeft er zo een, ga eens kijken of hij past.

Sione

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 13:50

pagony van divoza

banjer2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 15:43

Bijna geen van de vliegendekens is bestand tegen het staan/rollen/rennen/liggen in de wei, zeker niet als ze dag en nacht er mee buiten staan. De dekens zijn natuurlijk van een hele dunnen stof gemaakt waarvan je niet kan verwachten dat het met gekke fratsen heel blijft, de enigste deken waarvan ik vind dat ze redelijk goed blijven is de Bucas Buzz-Off, maar ja, deze deken is vrij prijzig en ook van deze wil t niet zeggen dat ze met alle gekke fratsen die paarden uithalen heel blijft!!

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 17:57

Het is vooral dat hij moet blijven zitten, op mijn vorige zaten geen bilkoorden, dus ben ik opzoek naar een sterke met beenbanden en een buikflap die groot genoeg is voor een ahum mollig paard Knipoog