premiere regendeken 0grams

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty_

premiere regendeken 0grams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 22:18

(sorry voor als dit in het verkeerde topic staat)
Wie heeft er ervaring met de regendekens van premiere? Ik zag op de site van piaffe dat ze wel erg goedkoop zijn, en vraag me daarom af of ze wel 100% waterdicht zijn.
De pony waarvoor de deken zou zijn stata dag en nacht buiten zonder schuilplek vandaar dat het belangrijk ik dat de deken goed waterdicht moet zijn.
Iemand ervaring?
http://81.17.35.54/paginas/producten/pr ... gen&sesid=

ellepel

Re: premiere regendeken 0grams

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 06:51

da's best goedkoop he??
jammer dat er alleen grote maten zijn, ik denk bij deze dekens dat het gewoon uitproberen is.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 09:48

tja uitproberen durf ik helaas niet omdat de pony dag en nacht buiten staat. als de deken dan niet waterdicht blijkt te zijn is en de pony en de deken nat Nagelbijten / Gniffelen

Boundless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 11:14

Wij hebben ze een tijd lang verkocht en nooit klachten over gehad! en we hebben er veel verkocht.

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 17:40

Ik heb die zeg maar van de superaanbieding, volgens mij is die gewoon hetzelfde als die 0 grams die jij bedoeld. Ben er niet echt tevreden over. De bilkoorden lager er al heel snel af, aan de voorkant zijn er gespen afgebroken en hij is ook niet super waterdicht. Hij is nu gewassen met waterdicht spul dus ik ben benieuwd of ie nu wel waterdicht is, anders komt er maar weer een nieuwe ongevoerde regendeken.
Ik zou je toch aanraden om voor een wat beter merk te gaan, zeker omdat je paard hem dag en nacht op moet.

miepiemaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 14:38

ik heb hem ook in de kast liggen. ben er tevreden over, alleen heeft een ander paard in de wei er een fikse winkelhaak in gebeten. nou moet ik zeggen dat mijn paard vrij rustig is, maar ik vraag me af hoelang die heel blijft als je een wat drukker paardje hebt.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 21:16

ik moet zeggen dat amigo vrij rustig is. hij krijgt hem alleen swinters op. hij rolt er wel graag mee.