vliegen- eczeemdeken? welke????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ineke_

Berichten: 1631
Geregistreerd: 20-04-06
Woonplaats: Fryslan

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 15:25

die van mij zweet bijna niet onder haar deken, hoogstens een beetje klam maar echt zweten doet ze niet zelfs niet met dit weer

Ammy01

Berichten: 645
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 19:03

Franka_Vosje schreef:
Ja tuurlijk. Kan misschien wel even duren want was niet op vooraad.

Vandaag heb ik even gebeld wanneer de dekens binnenkomen. De verwachting is dat ze volgende week worden bezorgd. Dus dan volgt de fotoshoot... Cheese!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 20:23

ik heb een bucas buzz off (met vaste hals) en dat is werkelijk een ijzersterke deken.
blijft ook liggen als een huis, in het begin klein beetje krap maar naarmate langer gebruik rekt hij wat uit en krijgt je paard/pony meer vrijheid.
Vind het een perfect ding

loutjuh

Berichten: 1574
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: veenendaal

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:37

Afbeelding

ik heb deze deken ik vind hem erg fijn, alleen de hals is erg groot in vergelijk met de deken maar het past allemaal net.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 23:24

http://www.bucas.com/index.php/products/C7/

ik heb deze gehad, maar ze scheuren redelijk gemakkelijk.

Afbeelding

nu heb ik deze een rambo sweet itch hoody, echt een super deken, mijn paard heeft geen jeuk meer, het blijft super liggen en scheurt niet. Geweldig gewoon.

loutjuh

Berichten: 1574
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: veenendaal

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 23:25

die leek mij ook geweldig, aleen echt TE prijzig.

Melia
Berichten: 9853
Geregistreerd: 31-08-05
Woonplaats: Twente

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 13:52

De Boett deken Lachen

twinducklin
Berichten: 2339
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zuid-limburg

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 18:32

Marchador schreef:
Hoe wil je daar een stukje aanzetten. Verkopen ze de halzen los ook?
Ik ben benieuwd welke maat ik moet hebben voor mijn pony, zij heeft als dekenmaat 175. Nu zag ik ergens staan 125/175 (meen ik) Zou dit dan de goede maat zijn, wat houd die 125 in?


175 is de lengte van de deken ( dus van schoft tot staart ) en 125 is de breedte van de deken ( dus van de ene zijkant naar de andere )


Ikzelf heb ook een bucas fly-off deken, heb hem al 4 jaar en ben er erg tevreden over. Het enige nadeel vind ik dat bij mij al heel vlug het elastiek geknapt is wat achter de oren zit dus de hals blijft nu niet goed meer zitten.. Nog meer mensen hier problemen mee, of misschien een tip om het te verhelpen? Ben bang dat wanneer ik er weer een elastiek aan zet hij misschien weer knapt..

Charaz

Berichten: 24374
Geregistreerd: 12-04-02

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 16:44

Eh nee 175 is de onderlengte en 125 is de bovenlengte

mywayzidane
Berichten: 1800
Geregistreerd: 27-09-05

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:52

Even een vraag wil je een eczeem deken (dus tegen zomer eczeem) of een vliegendeken?

mywayzidane
Berichten: 1800
Geregistreerd: 27-09-05

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:55

Als je een eczdeemdeken wil is dievan Divoza eigen merk erg goed en niet zo duur (E 70,-) i.p.v. boett of ivanhoe ( die bijna E 200,- kosten) en vliegendeken van S7k i.s.m een borst beschermer omdat anders de haren bij de schoft weg gaan (deze kost e 62,- in tegenstelling tot bucas van E 150,- wat ik echt te duur vind voor een vliegendeken)

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 22:18

voor na het rijden is dit miss een betere optie
half zweet half vliegen deken
zeer fijn mazig in verschillende kleure combis maar in jouw geval de antraciet/donkerrood dat is de meest subtiele

Ammy01

Berichten: 645
Geregistreerd: 25-05-06
Woonplaats: Drenthe

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 14:15

NoaFleur schreef:
Dat deken wilde ik ook kopen Lachen ( en ook in het bruin Tong uitsteken)
Zou je er een foto van willen maken als je ze ontvangen hebt? Ik ben nl wel zeer benieuwd hoe die eruit ziet en hoe de kwaliteit ervan is


@NoaFleur: bij deze:

http://www.mijnalbum.nl/Foto=4JIQKJJF

http://www.mijnalbum.nl/Foto=6HVZPCWO

http://www.mijnalbum.nl/Foto=VQCZFC63

http://www.mijnalbum.nl/Foto=ALISOM83

Hij ziet er mooi uit, is superlicht en heeft alleen een simpele staartriem en een riempje aan de voorkant. Er zit ook een bontje aan.
Hij is voor ons heel geschikt, als je een paard hebt dat graag rolt zou ik hem niet voor in de wei gebruiken, want er zitten dus geen bilkoorden en buikriemen aan, dus ik denk dat ie dan heel snel scheef hangt.
Ik heb er ook nog een foto bijgedaan zodat je kunt zien hoe groot de gaatjes zijn. Voor de vliegen voldoen ze prima! Vanochtend een bosritje gemaakt en daarna op de trailer dekens opgedaan, nergens last van!
Het heeft iets minder dan twee weken geduurd voordat ik ze in huis had.

Succes!

lostrisq
Berichten: 10
Geregistreerd: 24-04-06

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 14:20

als je op zoek bent naar een eczeemdeken zou ik voor de RSH eczeemdeken kiezen, deze heeft echt een super de super pas vorm vind ik. De stof is ook perfect.

je kan even kijken op www.rsh-eczeemdekens.nl
staan goede foto's bij. Een vriendin van mij gebruikt hem ook als vliegendeken tegen de dazen...

deedee19

Berichten: 7936
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:50

Ik heb sinds gisteren de Amigo Bug Rug van horseware Ireland. Hij is alleen wat lang. Dit komt omdat mijn fjord door zijn breedte een 185 moet hebben maar zelf maar 1m40 is. Zijn rug is dus ook net iets te kort. Echter op de borst moet hij die maat wel hebben. Hij blijft voor de rest ook geweldig liggen. Dus ik wil hem nu een beetje inkorten en dan ligt hij beter. Toch maar eventjes een foto (nu dus nog te lang)
Afbeelding

deedee19

Berichten: 7936
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: vliegen- eczeemdeken? welke????

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 21:52

Trouwens het fijne aan deze deken is dat er ook een losse hals bij zit. Die heb ik er nu afgehaald vanwege zijn boog die nog een beetje te hoog staat en ik heb de deken met name gekocht voor zijn staart want daar waren hele happen uit door schuren en bijten. Hij heeft vandaag nog niet geschuurd..hiep hoi Haha!

edit: hier een fotootje van www.horsemopolitan.com
Afbeelding