HELP!! Zoek goed recept voor antibijtsray manen en staart

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gitje65

HELP!! Zoek goed recept voor antibijtsray manen en staart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-06 21:08

Wie o wie kan mij helpen; mijn Hafjes knabbelen aan elkaars manen en staart met kroelen; wat kan ik hier tegen doen?? Voorheen diesel gebruikt, maar dat wordt zo'n vieze boel op die witte manen, maar helpt wel. Wie weet raad?

B.v.d.

Groetjes Sikrit

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 08:50

heb zelf geen tip, maar volg ff omda tik met t zelfde probleem zit

Sunrise19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 08:55

Ik heb weleens van azijn met water vermengen gehoord.. maar weet nie of dat werkt en anders kan je gewoon in een paardenzaak bite-itch heet dat geloof ik halen.. dat werkte ook bij de shetten op mn oude werk.. die knabellde toen ook niet meer aan elkaars manen

Carolaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 14:03

Ik gebruik nu voor mijn merrie: Hertshoornolie, dat werkt echt super goed, maar ik zie dat je haflingers hebt, de staart en manen worden er wel bruinig van. En stinken heel erg!! Maar het bijten stopt wel.
Na 3 wasbeurten ruik je trouwens nog steeeds dat er hertshoornolie in heeft gezeten. ( maar het plus punt is dat het echt werkt! )

Ook hoorde ik van Tinne hier op bokt dat tabasco ook helpt, dat heb ik zelf nog niet uitgeprobeert.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 10:40

Je kunt het ook gewoon kopen, ik weet niet of je dat wilt? Roxyvip hier op bokt heeft nog een heel nieuwe fles staan, misschien kan je die wel overnemen.

gitje65

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 21:37

Hallo, heb idd al iets gekocht; maar omdat ze zo bang voor spray is heb ik een soort creme die je met een sponsje op moet brengen en het HELPT!!! Bedankt voor alle reacties. Mocht er iemand nog een huis tuin en keukenrecept weten hoor ik het alsnog graag! Zo'n pot kostte me toch 15,50!

Groetjes Sikrit

timokyana

Re: HELP!! Zoek goed recept voor antibijtsray manen en staart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 13:58

ik heb een idee, het kost niets maar is beetje genant ik pb je wel.het helpt wel.