wie heeft er al weer vliegendeken op

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Emaartje

wie heeft er al weer vliegendeken op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 22:46

wie heeft er allemaal al weer een vliegendeken op in de wei? wil het morgen opdoen mijn paard/pony worden gek van die vliegjes en zijn stukken onrustiger( heb trouwens die van hh fly protection)

freespirit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 22:50

mijn Friesje werd vanmiddag al weer belaagd door vliegjes, dus...een boett-deken en een vliegenmasker op.

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 22:51

freespirit schreef:
mijn Friesje werd vanmiddag al weer belaagd door vliegjes, dus...een boett-deken en een vliegenmasker op.

wat voor vliegenmasker heb jij? wordt jouw paard ook gek met rijden buiten van die vliegjes..die van mij is erg onrustig dan

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:05

Gezien het weer staat de mijne nog onder een regendeken. Hij had met de warme dagen zijn vliegendeken op maar ik ben maar weer gewisseld. Ik heb de zonreflecterende Rambo met masker.

freespirit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:40

Emaartje schreef:
freespirit schreef:

wat voor vliegenmasker heb jij? wordt jouw paard ook gek met rijden buiten van die vliegjes..die van mij is erg onrustig dan

zo'n masker van wit gaas met een zwart bontrandje eromheen. Je zet 't vast onder de kaak met klittenband.

Emaartje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 22:17

oke dan..ik heb vandaag ook een goed vliegenmaker gekocht voor in de wei ook met neusflap echt perfect my way kan niet meer onder en graast nu rustig door

mariska12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 20:30

ik wou hem ook om doen .. maar hij sloopt hem.. dus moet ff kijken hoe ik dat ga doen ... maar anders had hij hem wel om ..

KozieZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 10:17

ik heb hem ook alweer op. Heb hem een paar weken geleden ook al een paar weken opgehad, even weggelegd toen het weer kouder werd en nu dus er weer op.

Melia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 11:09

als mijn verzorgpony's hem nu niet op hadden gehad in de wei (de laatste tijd) dan waren ze nu inmiddels wel kaal geschuurd denk ik
Dus die hebben ze allang weer op

Memuska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 10:10

Mijn merrie heeft hem ook al om, doordat ze allergisch is voor dazenbeten is het alweer nodig

Lowara

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 14:12

Hier heeft de pony haar ridderkostuum ook alweer op.
vorige maand had ze hem zelfs al op met die warme dagen, maar daarna gelukkig even wat koeler zodat ze gewoon in de wei kon staan, vind dat zelf een stuk mooier en fijner. Maar ja, mevrouw heeft een rare allergie en zwelt compleet op door insecten beten, dus als je moet kiezen tussen een dode pony of een leleijke deken, is de keuze gauw gemaakt