ruiterroutes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jannie

ruiterroutes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-06 20:17

Wie weet hoe ik aan ruiterroutes kan komen. ik heb al met de VVV gebeld, maar daar konden ze me niet verder helpen.
Vanmiddag waren we dus in het bos, en toen volgden we netjes de bordjes van een ruiterroute, maar we hadden geen idee waar we heen gingen en hoelang de tocht was.
Wie weet waar ik die routes kan krijgen?

We waren trouwens in Bakkeveen, in Friesland, ik weet niet of dat wat uitmaakt.

Lise81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 11:06

Jannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-06 18:14

Hoi Lise!

Ik hoorde van Willem dat we jullie ook erg leuk kunnen buitenrijden, hebben jullie daar routes?
Bedankt voor je info, zal zo even kijken!

Lise81

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 10:44

Hi...had niet eens door dat je de eigenaresse van Quatro was! Leuk zeg!

Bij het fjordenpaard kan je ook wel leuk buitenrijden, alleen we hebben niet echt een uitgestippelde route. Er zijn wel genoeg zandpaden om je voor ruim 2 uur te vermaken. Je kan er niet echt verdwalen.

Wat ook kan is vanuit Het fjordenpaard naar Norg te rijden. In 3 uur heen, rust in Norg en dan in 2 uur terug.

Zelf ben ik ook wel eens naar westervelde gereden, bij Assen. Daar een nacht slapen en dan weer terug. Deden we gewoon met een kaart erbij, bijv. een goede fietskaart waar ook zandpaden op staan.
Maar het is dan nog moeilijk te zeggen hoe lang je werkelijk bezig bent, als je het niet eerder hebt gedaan. Reed met een vriendin die het vaak gedaan had.

Jannie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-06 12:27

dat is ook leuk, zal het eens in de groep gooien!

Nibbit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:31