NAF opkikker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ranja

NAF opkikker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 21:34

Mijn paard komt niet lekker door zijn verharing heen en wil een pot opkikker wel eens proberen om te kijken of dat helpt.

Maar zijn producten van NAF nu alleen maar bij de paardendrogist te verkrijgen of kun je die ook kopen bij de plaatselijke paardenshop?

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 07:35

superspul, maar als het is om door zijn vacht heen te komen dan zou ik gewoon zonnebloemolie gebruiken, 1 kopje per dag!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:59

Fijn dat iedereen op bokt zonnebloemolie adviseerd voor de verharing, maar het is echt niet hetzelfde als lijnzaad(olie).

Het kan idd helpen om je paard een vitaminesupplement te geven. NAF is niet exclusief voor de paardendrogist, die is wel hoofddealer, maar een ruitersportzaak moet er wel veel van bestellen om het in het assortiment te mogen hebben, dus dat zijn de grotere winkels.

ingvdh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 15:55

Let wel goed op je paard als je het gaat geven. Mijn paard werdt er helemaal hyper van als ik hem de "normale" dosis gaf. Met minder werd hij weer normaal te rijden.

nadezda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:27

Hier ook alleen maar goede ervaringen met opkikker, maar inderdaad ook mijn paard werd er super fit en heet van, zo goed kwam ze in haar vel te zitten

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 12:24

Wij hebben ze een vitaminestoot gegeven van Divoza, en helemaal niet superfit of wat dan ook van geworden, ze verhaarden wel snel

Ranja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-06 14:14

Bedankt voor de reacties!! Ik heb toch opkikker besteld bij de paardendrogist. De volgende dag had ik het al in huis, echt super!!
Vanavond de eerste dosis geven. Zo te lezen moet hij 3 schepjes per dag hebben, maar ik begin er wel met 2.
Tis nu ook weer niet de bedoeling dat hij er superheet van wordt.