Ik heb dit al eerder op Bokt gevraagd, maar toen reageerde er niemand, dus doe ik maar weer eens een poging in dit nieuwe topic.
De Fly-Over deken is een uitrijdeken voor onder het zadel en voor aangespannen. Zelf gebruik ik een oude Bucas deken wanneer ik in de zomer het bos inga (ivm zomereczeem), maar ik blijf me wel afvragen of dat nou lekker zit voor mijn paard onder het zadel en of er niet wat beters is. De normale vliegendekens vind ik geen optie.
Voordat ik 100 euro ga uitgeven, ben ik benieuwd naar reacties van gebruikers, positief en negatief!
Ervaringen met de Bucas of Boett uitrijdeken zijn natuurlijk ook van harte welkom...
ik ben ook benieuwd, ga dit topic volgen en hoop dat iemand antwoorden heeft waar ik wat aan heb. Ik heb namelijk een pony met exceem en zij staat onder een boett deken. Nu ben ik ook op zoek naa r een vliegafwerende uirijdeken.
Ik Gebruik dat wel ik heb er 1 van harry's horse en die koste 22,50 Het is een erg fijn uitrijden en ik gebruik hem ook met trainen niet alleen met buitenrijden.
groetjes roos
ps hij zt over de kont en een uitsparing voor mijn zadel en datn over haar hals