[/img][quote] ik zat net op de site van de paardendrogist naar vliegendekens te kijken en nu was ik op zoek naar mensen die ervaring hebben met devliegendeken WB soft mesh combo. Is dit een fijne vliegendeken zijn de "gaatjes"niet te groot zodat het niet veel effect heeft en de stof is dit niet van dat soort (wij noemen het zo) "horregaas"? Graag hoor ik jullie reactie
Ik heb em, hij bevalt goed. Gaat nu zijn 2e zomer mee, vorig jaar aantal keren gewassen. Gewoon op 40 graden in wasmachine, middag drogen en hup weer op. De deken heeft bij mijn paard alleen weg neiging tot scheefhangen, dus ik doe er een dekensingel om. In plaats van de buikflap, deze haal ik eraf.
er zit klitteband aan dat je aan elkaar kuhnt plakken en er zit aan 1 kant een ringetje waar je ook weer een klitteband ding doorheen kunt halen en zo kunt vastzetten( zie je ook op de foto,zwarte streep op kap)
toen ik de kap wel vastzette aan het halster kon ap niet met zijn hoofd bij de grond komen hahahhahah. te kort dus terwijl meneer een vrij korte brede hals heeft, dus qua lengte klopt dat dus niet helemaal. vind ikzelf niet erg,want hij beschermd precies dat stuk waar hij juist altijd staat te schuren.
Ik zit net op de paardendrogist te kijken en nu hebben ze die alleen in kleine maatjes tot 1,65cm en ik heb meestal 1,95cm en nu hebben ze alleen nog maar bucas en die vind ik echt te duur. Echt balen!