Wie heeft er ervaring met de vliegendeken v/d paardendrogist

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mywayzidane

Wie heeft er ervaring met de vliegendeken v/d paardendrogist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-06 16:27

[/img][quote] ik zat net op de site van de paardendrogist naar vliegendekens te kijken en nu was ik op zoek naar mensen die ervaring hebben met devliegendeken WB soft mesh combo. Is dit een fijne vliegendeken zijn de "gaatjes"niet te groot zodat het niet veel effect heeft en de stof is dit niet van dat soort (wij noemen het zo) "horregaas"? Graag hoor ik jullie reactie

lottehaf

Re: Wie heeft er ervaring met de vliegendeken v/d paardendro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 20:04

een vriendin van me heeft ook zo'n deken en die zit goed en de gaatjes zijn ook niet te groot.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 07:03

ik heb em besteld, vond de prijs zo goed dat ik t gewoon ga proberen.
dus dan kan ik je ook vertellen hoe het zit.

Nicole85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:54

Ik heb em, hij bevalt goed. Gaat nu zijn 2e zomer mee, vorig jaar aantal keren gewassen. Gewoon op 40 graden in wasmachine, middag drogen en hup weer op.
De deken heeft bij mijn paard alleen weg neiging tot scheefhangen, dus ik doe er een dekensingel om. In plaats van de buikflap, deze haal ik eraf.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 17:59

ik keur em goed!

je moet alleen wel bilriemen er aan maken want die zitten er niet aan en als ze dan rollen gaat de deken scheef hangen.

Afbeelding
Afbeelding

alleen de hals vind ik niet zo denderend,maar komt omdat ap zo'n dikke brede nek heeft, ik maak em in elk geval niet vast aan t halster.

maar prima deken hoor, t is heel fijn vliegenmaas, voelt wel redelijk sterk aan dus denk dat t wel bestand is tegen rollen

Paradiso

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:01

zit die kap eraan vast? of kun je die er ook afhalen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 18:52

Mooie deken Ellepel!
Heb dezelfde vraag als Paradiso.

Nicole85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:44

Paradiso schreef:
zit die kap eraan vast? of kun je die er ook afhalen?

Zit eraan vast

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:23

ja de kap zit eraan vast.

er zit klitteband aan dat je aan elkaar kuhnt plakken en er zit aan 1 kant een ringetje waar je ook weer een klitteband ding doorheen kunt halen en zo kunt vastzetten( zie je ook op de foto,zwarte streep op kap)

toen ik de kap wel vastzette aan het halster kon ap niet met zijn hoofd bij de grond komen hahahhahah.
te kort dus terwijl meneer een vrij korte brede hals heeft, dus qua lengte klopt dat dus niet helemaal.
vind ikzelf niet erg,want hij beschermd precies dat stuk waar hij juist altijd staat te schuren.

mywayzidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 15:58

Ik zit net op de paardendrogist te kijken en nu hebben ze die alleen in kleine maatjes tot 1,65cm en ik heb meestal 1,95cm en nu hebben ze alleen nog maar bucas en die vind ik echt te duur. Echt balen!