Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

roylinde schreef:ik ben nog steeds aan het twijvelen, heb nog geen eczeem deken, maar royena heeft wel eczeeme staat s' zomers dag en nacht buiten, en opzich ging het vorig jaar redelijk (niet veel juik volgens mij)
Nu twijvel ik toch wel om zo'n dek te kopen.
Zit alleen me af te vragen of ze m niet sloopt, heb het niet zo breed bij kas, dus kan het me niet permiteren om n dek van 150 euro te kopen, en m vervolgens te laten slopen.
iemand tips?
beau_diva schreef:wat is nouw het verschil tussen een zomereczeem deken en een vliegendeken, behalve dat de zomereczeemdenkens veel duurder zijn en sneller stuk zijn..(helaas.)??
diewertje schreef:roylinde schreef:ik ben nog steeds aan het twijvelen, heb nog geen eczeem deken, maar royena heeft wel eczeeme staat s' zomers dag en nacht buiten, en opzich ging het vorig jaar redelijk (niet veel juik volgens mij)
Nu twijvel ik toch wel om zo'n dek te kopen.
Zit alleen me af te vragen of ze m niet sloopt, heb het niet zo breed bij kas, dus kan het me niet permiteren om n dek van 150 euro te kopen, en m vervolgens te laten slopen.
iemand tips?
heb vorig jaar voor mijn paardje de exceemdeken van het eigen merk van divoza gekocht. hij was geloof ik €69,95 en tot nu toe bevalt hij prima.
diewertje schreef:heb vorig jaar voor mijn paardje de exceemdeken van het eigen merk van divoza gekocht. hij was geloof ik €69,95 en tot nu toe bevalt hij prima.
BleikjA schreef:diewertje schreef:heb vorig jaar voor mijn paardje de exceemdeken van het eigen merk van divoza gekocht. hij was geloof ik €69,95 en tot nu toe bevalt hij prima.
is dat deze? http://www.yngri.com dan bij Dekens en halsters, en dan op Eczeemdekens.. dan die 1e van 69,95 EUR