Nienke_20 schreef:Ah oke, had al een keer gedacht om een extra shirt mee te nemen maar las ergens een keer dat als je je bezwete shirt ergens in een tas propt je shirt er niet beter op word Hoe doen jullie dat dan? en als het wat warmer is blijf ik na het rijden nog zweten. Dan kan ik een nieuwe aan doen maar die is dan ook weer zo nat. Zal inderdaad ff voor andere shirts gaan kijken.
Kirrietje schreef:Nienke_20 schreef:Ah oke, had al een keer gedacht om een extra shirt mee te nemen maar las ergens een keer dat als je je bezwete shirt ergens in een tas propt je shirt er niet beter op word Hoe doen jullie dat dan? en als het wat warmer is blijf ik na het rijden nog zweten. Dan kan ik een nieuwe aan doen maar die is dan ook weer zo nat. Zal inderdaad ff voor andere shirts gaan kijken.
Als ik thuis ben gaat ie gewoon direct de was in, nooit problemen mee gehad![]()
Verder inderdaad voor van die lekkere gladde sportstofjes gaan, hier in zweet je ook een stuk minder.
En ik zou even kijken of je een paar shirtjes kan scoren met gaas op de rug. Dit geeft ook veel lucht.
Nienke_20 schreef:Wat ik doe is pas vlak voor de proef jasje aan en vlak daarna uit, luchtige kleren eronder die snel drogen en zweet vangen (zodat het niet in de colbert komt, draag een ondershirt + wedstrijdshirt). Daarna gewoon bij thuiskomst wassen. Ik heb nog een ouderwets jasje van normale colbertstof ipv zo'n modern sportjasje en meer last van vlekken dan zweet, verwacht dat die moderne jasjes minder erg zijn kwa hitte. Dus ik zou het zoeken in wat onder het jasje gaat en de jas zo kort mogelijk aan hebben.Zal eens kijken, hoe zit dat eigenlijk met wedstrijden? Moest vorig jaar een wedstrijd rijden en daar MOEST je een jasje aan (het was die dag 25 graden). Iedereen was helemaal doorweekt na t rijden…
Nienke_20 schreef:Kirrietje schreef:[quote="Nienke_20"
Ah oke, had al een keer gedacht om een extra shirt mee te nemen maar las ergens een keer dat als je je bezwete shirt ergens in een tas propt je shirt er niet beter op word Hoe doen jullie dat dan? en als het wat warmer is blijf ik na het rijden nog zweten. Dan kan ik een nieuwe aan doen maar die is dan ook weer zo nat. Zal inderdaad ff voor andere shirts gaan kijken.
Als ik thuis ben gaat ie gewoon direct de was in, nooit problemen mee gehad![]()
Verder inderdaad voor van die lekkere gladde sportstofjes gaan, hier in zweet je ook een stuk minder.
En ik zou even kijken of je een paar shirtjes kan scoren met gaas op de rug. Dit geeft ook veel lucht.
pjer schreef:Ik heb vooral last van een erg warme cap, daar komt zomers mijn haar echt drijfnat onder vandaanHet is een casco en ik heb al gekeken naar een andere liner maar die zijn niet te vinden. Hebben jullie dit ook en eventueel een oplossing?