Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
prugelpiet schreef:Heb je je messen goed afgesteld? Ze moeten niet te strak en ook niet te los vast gedraaid zitten. Hoe je dat afstelt verschilt per apparaat.
Stel je vraag hier eens, daar zijn vast meer bokkers met een liscop lite.
Stardustt @ [SV] [INFO]Voor alle vragen mbt scheermachines
Utixo schreef:Is je paard goed schoon? Wat doet hij precies? Komt hij er niet meer doorheen of slaat het apparaat uit?
Naar wat voor een slijper zijn de messen gebracht?
Romy_Stn schreef:Bronsveen schreef:Ik heb hetzelfde gehad met mijn honden tondeuse (aesculap)
Dat bleek een draadbreuk te zijn , bij mij zat het bij de stekker ,en dan doet ie t af en toe wel en soms hield ie er gewoon mee op
Heb je hem kunnen laten maken of moest hij weg erdoor?
cinniz123 schreef:Zolang je apparaat blijft draaien ligt het denk ik toch echt aan de messen maar moet bekennen dat ik niet bekend ben met het merk wat je noemt.
Ik werk zelf alleen met aesculap voor de paarden en andis voor de honden.
Niet elke slijpservice is ook echt goed.
Ik heb het ook een keer gehad bij een ruitersportzaak omdat ik dacht dat het makkelijker was ivm dichterbij en werd zelfs bij de slijper geroepen en hij liet zien dat hij door sisal(touw) heen kon scheren maar op echt haar bleef hij plakken.
2 keer hebben ze de messen opnieuw geslepen zonder gewenst resultaat en toen ik naar mn slijper ging waar ik mn trimgereedschap bracht deed hij het weer perfect.
Maar nogmaals ik heb geen ervaring met het merk wat je noemt het kan ook aan de kracht vd motor liggen die niet meer oke is.