Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight
Drees345 schreef:Hallo . Ik heb een groot paard die met regendeken en al gaat rollen in de modder . Ik maak hem als meneer op stal staat schoon met paarden shampoo en met gewoon koud lauw water . Maar kan dit kwaad of ie sie dan niet meer water dicht . Hoe maken jullie te schoon kan ik hem het beste afspelen met koud water of moet ik het gewoon laten . Heb geen geld voor een paarden was servies
nannyrana7 schreef:Zo min mogelijk mee doen dan blijft hij het langste waterdicht mijne staat 24/7 buiten dus die blijft gewoon op soms is het stijf van de blubber maar hij regent ook weer mooi schoon en soms rolt ze hem weer schoon ik gebruik hem tot hij niet meer waterdicht is en dan schaf ik een nieuwe aan nou ja die heb ik al liggen en dan krijgt ze die op doe over het algemeen 1 regendeken in de twee jaar en ook 1 Winterdeken . Meestal heb ik de pech dat er wel een paar andere in de wei zijn die er is in happen of aan trekken en dat repareer ik dan meteen en dan gaat hij als hij helemaal gaar is in de vuilnisbak