LiannePuthzy schreef:Verschillend, afhankelijk van het weer/temperatuur. Ik heb zelf een 100, 200 en 300 grams waterdichte deken en nog een 200 grams onderdelen zodat ik eventueel nog 400 en 500 gram kan opleggen
MyWishMax schreef:LiannePuthzy schreef:Verschillend, afhankelijk van het weer/temperatuur. Ik heb zelf een 100, 200 en 300 grams waterdichte deken en nog een 200 grams onderdelen zodat ik eventueel nog 400 en 500 gram kan opleggen
En nog van het paard zelf. De ene is snel warm, de ander snel koud en de volgende gewoon gemiddeld. Maar ik heb dus ook verschillende. Alleen een 300 of 500 zou voor ons te weinig zijn en redden we geen hele dekenperiode mee.
LiannePuthzy schreef:MyWishMax schreef:
En nog van het paard zelf. De ene is snel warm, de ander snel koud en de volgende gewoon gemiddeld. Maar ik heb dus ook verschillende. Alleen een 300 of 500 zou voor ons te weinig zijn en redden we geen hele dekenperiode mee.
Inderdaad, ook nog het paard zelf. Mijn 300 grams is van bucas, maar ik leg hem inderdaad sneller op dan de “temperatuur range” aangeeft en ik leg er ook sneller een onderdeken onder
Romy_Stn schreef:Ik heb goed gelezen en heb de keuze gemaakt om een 100 grams en een 200 grams te kopen zodat ik het kan opbouwen en kan zien wat ze nodig heeftbedankt voor alle reacties!
Gebruikers op dit forum: Bytespider, Trendiction en 10 bezoekers