Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardenfann4 schreef:Je kunt het beste een deken nemen met een vaste hals met uitsparingen voor de oren. Alle andere dekens hebben weinig effect omdat de vliegjes alsnog bij de manen kunnen komen.
Pallatin schreef:En een slinky? https://www.dochorse.nl/rambo-slinky-ho ... 07EALw_wcB
MelissaV schreef:Ik heb die van QHP gehad, maar pony is bijna verongelukt door die deken![]()
Blijkbaar sluiten die gespen niet optimaal en was de gesp losgeraakt en is dat ding over zijn hoofd terecht gekomen. Epplejeck nam de hals zonder probleem terug en zei dat ik goed moest controleren als ik een nieuwe kocht omdat ze het al vaker gehoord hadden. Ben nu dus maar terug overgeschakeld op een normale eczeemdeken.
Pippaa schreef:Wij hebben voor het vierde jaar een halsdeken van Waldhausen en bevalt erg goed! Paard heeft geen hele deken nodig, dus dit is echt een top oplossing!
Ze is geen sloper en er zijn ook geen slopers bij ons op wei. Ze is nu net aan de derde deken begonnen.
Ania schreef:Ik heb al 5 jaar die hals van dat dure merk. Niet kapot te krijgen. Nadeel is wel dat hij zo dik is dat ie met deze dagen te warm is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers