Het gaat momenteel vooral om zondag 17 juli.
Gemiddelde temperatuur

Maximale temperatuur.

Gelukkig is er nog kans op een lager gemiddelde, ik hoop echt heel erg dat dit gaat gebeuren...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nibbit schreef:Eerst zien dan geloven..![]()
Maar mocht het zo warm worden dan zet ik ze op stal tussen 12 en 15u.
Daarna is er schaduw in de wei
musiqolog schreef:Eh, momentje. Je ziet een weerbericht voorbijkomen op sociale media en je gaat niet eerst kijken of er iets van klopt? Wat is dat toch dat mensen zomaar geloven wat er op sociale media wordt gedeeld?
Om te beginnen kun je het weer niet voor twee weken fatsoenlijk voorspellen. Elke dag verder in de toekomst wordt de verwachting weer minder betrouwbaar. De meeste goede weersites bieden zo'n lange verwachting niet eens aan. Weerplaza, een site die dat wel doet, voorspelt wel zomerse temperaturen en continu droog weer (en dat lijkt me zeker iets om je zorgen over te maken!), maar nog altijd tien graden onder wat deze weerprofeten beweren.
Maar goed, zulk extreem warm weer is tegenwoordig mogelijk in Nederland, dat hebben we in 2019 wel gevoeld. Dus de adviezen van toen kunnen weer van stal. Overigens vermoed ik dat bepaalde ponyrassen dit extreme weer prima kunnen hebben, maar daar heb ik geen verstand van.
Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 2 bezoekers