Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chazzie schreef:Van de week ben ik letterlijk het bos uitgevlucht vanwege de muggen, had wel gespoten met deet 50%, maar toch flink gebeten.
Nu een tropenoverhemd aangeschaft welke ik komende week uit ga proberen, deze is mug en uv werend.
Iemand hier al ervaring mee?
_Liv schreef:Momenteel in Italië met ook heeeel veel muggen. We hebben hier van Autan anti muggen spray met Icaridin als werkzame stof. Bevalt veel beter dan DEET. Het irriteert niet en stinkt niet en werkt tot nu toe goed tegen de muggen. Wel goed uitsmeren net als DEET. Het is ook in NL te koop als je op de stofnaam googled vindt je het vanzelf.
Mdrf schreef:_Liv schreef:Momenteel in Italië met ook heeeel veel muggen. We hebben hier van Autan anti muggen spray met Icaridin als werkzame stof. Bevalt veel beter dan DEET. Het irriteert niet en stinkt niet en werkt tot nu toe goed tegen de muggen. Wel goed uitsmeren net als DEET. Het is ook in NL te koop als je op de stofnaam googled vindt je het vanzelf.
dat zit volgens mij ook in de dazenweg van effol, maar die had geen enkel effect tegen de muggen gisteren. Helaas..
kinel schreef:Ik gebruik al jaren jaico tegen muggen. Is verkrijgbaar in spray , gel en een stick. Die laatste gebruik ik zelf. Is op jungle basis. Helaas niet meer in de winkel te krijgen wel internet.
Gebruikers op dit forum: Aard, Blacky94, danique998, Esther_r20, SANEX, sjaslique en 16 bezoekers